دوست

دوست دوسته.. دلم براش پر میزنه.. سالگردش نزدیکه... پارسال همین ماه رمضون بود که به وبلاگش سر نمیزد... خیلی نگرانش شده بودم.. با خودم گفتم شاید ماه رمضونه و نمیخواد بیاد اینترنت... زمان گذشت و طولانی تر شد.. نبودنش.. ندیدنش.. وای خدای بزرگ.. وقتی خبر رفتنش رو شنیدم.. داغون شدم.. دگرگون شدم.. دختر اشتباهی از میان ما رفت و همیشه یادش با ماست.. یک سال گذشت... هرجا هستی خوش باشی رفیق.. دستان مرا نیز بگیر

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ http://doncorleone.blogsky.com

همه ماها دوستانی داریم که شاید هرگز صورت اونا رو ندیده باشیم ولی از یک نفر که با ما زندگی میکنه خیلی به ما نزدیکتره و یک روز میبینیم که یگه نیستن
به هر حال یاد همه اونها گرامی هست
همیشه
من که به اونها به چشم یک فرشته نگاه میکنم که برای رفع تنهائی ما میان و شاید خیلی زود پر بکشن

محمد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://dokhtareshtebahiii.blogfa.com/

سلام..
ممنون که به یادش هستین.
سه شنبه ۲۲ رمضان سالگردشه.
دلم خیلی براش تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد