*لالالالا گل نازم *

تویی سرو سرافرازم *

تویی سرو و تویی کاجم *

تویی افسر، تویی تاجم *

لالالالا گل نرگس *

نباشم دور، ِز‌‌ تو هرگز *

همیشه در برم باشی *

چو تاجی بر سرم باشی *

لالالالا گل مریم *

چه گویم از غم و دردم *

غم من در دلم پنهان *

بیا اینجا بشو مهمان *

لالالالا گل مینا *

بخواب آروم ،گل بابا *

بابا رفته ، سفر کرده *

الهی زودی برگرده *

لالالالا گل شب بو *

نگاهت می کند جادو *

ببینم چشم شهلایت *

به زیر آن کمان ابرو *

لالالالا گل پونه *

انار کردم واسَت دونه *

انار سرخ ِ یاقوتی *

بخورای گل، نگیر بونه *

لالالالا گل صدپر *

نشه هرگز گلم پرپر *

بمون با من گل خندان *

نبینم چشم ِ تو گریان *

لالالالا گل لاله *

میریم فردا خونه خاله *

ندیدم خاله جانت را *

الان چندین و چن ساله *

لالالالا گلم خوابید *

به رویش نورِ مَه تابید *

لالالالا گلم زیباست *

برای من ، همه دنیاست .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد